All Things Considered

気になったものを気ままに

HAEVN - City Lights

www.youtube.com

Waiting on the corner I first saw you
はじめて君を見かけた街角で待っている
Rising of my heart, everyone will see
僕の高鳴る鼓動は、誰の目にも明らかで
There's no wrong in all the things you told me
君が言ったすべては間違っていなかった
There's a wall for all the truth in me
僕は壁の内側で信じていたんだ
 
Well it's time to leave the darkness, baby
暗闇から抜け出す時がきた
It's time for us to know
知るべき時がきたんだ
Nights that we got lost, my baby
道に迷ってばかりだった夜
I've seen you grow
大人びていく君をみた

I can see in your eyes
City lightning
君の瞳に映る街のきらめき
I just wanna see your eyes
In city lightning
街のきらめきの中で君の瞳を見たいんだ
 
There's a rising stronger than we know it
気付いているよりも大きな高まり
There's a hiding bigger than we see
分かっているよりも大きな隠しごと
Leave behind worry, like you told me
心配事は後にしよう、君が言うように
Lights are on the other side of fear
恐れの向こう側に光明があるんだ

Now it's time to break the walls, my baby
壁を打ち破る時がきたんだ
Time for us to go
出発の時がきたんだ
And all the nights that we got lost, my baby
道に迷ってばかりだった夜
I've seen us grow
僕たちは大人になったんだ

Run faster, I can't believe it
はやく走るんだ、信じられないよ
We are waiting for the night to fall
僕たちは夜の訪れるを待っている
Run faster, don't leave it
はやく走れ、後に残さないで
We are waiting for the night to fall
僕たちは夜の訪れを待っている